Gamla Dockskåpsleksaker.

- Då var man ÄNTLIGEN färdig med det enligt mig längsta övningskapitlet i InDesign, Yäj! Även om det stod att hela lektionen skulle ta ca 90 minuter, så tror jag INTE att de syftar på en nybörjare säkert ett proffs som suttit och tagit tid på sig själv och klarat det på 90 minuter för mig tog det ett X-antal timmar. Okej, jag fattar InDesign, och jag kan de flesta applikationer och sådär MEN dessa böcker har ju en tendens att gå omvägar istället för att ta den enkla vägen.. det blir längre processer och det tar längre tid. Men jag antar att det är en del av övningen men ibland kan man ju ställa sig frågan VARFÖR de ska komplicera allting när man kan gå rakt på sak.


Jag tog friheten, eftersom att jag blev klar lite snabbare än tänkt så gjorde jag ett collage av mina gamla dockskåpssaker som jag fick med mig hem efter att vi hade rensat vinden hemma hos mor och far!

Kamera: Tro det eller ej men Iphone (instagram) Motiv: Gamla dockskåpssaker med tillbehör.

 

Varför jag hat döpt detta collage till "Days of uor lives" är för att det påminner mig om 2 äldre i sina bästa dagar. Jag har även planer på att göra det med hela dockskåpet nån dag, eftersom att jag har möjligheten att kunna ha el i mitt dockskåp. Men då ska jag ta bilderna med min systemkamera för lite bättre bilder :)

 

Men vad tycker ni? Kul va?

 

 

 

Later!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Snyggt! Vore cool att göra en stopmotion med dockskåpet! :D

2012-02-03 @ 19:53:43
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0