Fikapaus.

-Hej på er!

Då sitter man här ensam igen efter att mina fika gäster har gått (mamma och pappa) och R. har stuckit till jobbet för att jobba kväll. Idag har vi iallafall köpt en massa hundgrejer: Matskålar, snuttefilt, koppel + halsband, pipleksak och en mysig hundsäng. En lagom sak för lilla Ziggelito, han kommer behöva en trygg plats där han kan gå och mysa in sig :) ÅH, vill bara att det ska bli 13 Mars nu! 18 dagar kvar och dagarna räknas sakta neråt!

Pappa ringde när jag och R. var och handlade hundgrejor och frågade om jag ville följa med på en prommis med honom, men jag sa att jag gärna bjuder på fika så rindge mamma också så hon dök upp här också efter ett tag.. Så det var väldigt trevligt :)

Igår gick jag fram och tillbaka till V-by och köpte mig ett nytt gymkort! Jag började vela, ska jag? behöver jag? men jag sa till mig själv att JA det behöver du!! BEACH 2012! Har ju satt upp målet att jag ska ha en någorlunda snygg kropp (som JAGär nöjd med) när vi tar packningen och åker till Spanien i Juli! Det är ju en investering för min egen hälsa! Dock gjorde jag misstaget att jag tog på mig min vinterjacka i åtta plusgrader så man var ju inte lagom svettig när man kom hem! ;)

Kör förresten med att jag ska göra minst 100 situps VARJE DAG nu! Och det börjar ge resultat!


Men nu måste jag fortsätta på mitt Gant Schema till en produktionsplanering av en Kampanj för Indiska!



Later!

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Presenter & Inredning

Varmt välkommen till KNORKAN! Just nu har du chansen att vinna ett virkat kuddfodral från Svanefors. Läs mer om tävlingen på KNORKANS facebook sida eller blogg ♥

2012-02-26 @ 18:40:56
URL: http://knorkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0