Så fantastiskt!

- Okej ska börja med att skriva att det inte var någon idé att oroa sig för betygen! Allt hade inte registrerats, kändes skönt allafall när jag fick svar från läraren om den saken! Klumpen i magen släpptes! :)

Det andra som hände idag var att jag blev SÅÅÅ besviken. Sånt här får inte hända speciellt inte när man ska bli en produktionsledare, man måste kolla sin mejl NATT som DAG typ! Det var det jag/vi fick lära oss när vi var på stuidebesöket hos Digaloo man måste helt enkelt vara tillgänglig hela tiden. Men det finns en liten detalj i detta! Tyvärr så hade mejlet hamnat i en mejl som man kollar knappt en gång i månaden! Så gick miste om att få extrajobba lite på en byrå! Fan! Det hade ju varit rena drömmen!

Men nu så har jag vidarebefodrat den mejlen till min mejl som jag använder och som är kopplad till mobilen. SÅ nu kan jag inte missa ett enda mejl från dem då jag skrev att jag är superintresserad flera gånger! :) Så till sommaren kanske, kanske! eller i jul :)

Såhär skönt tyckte Zigge att det var i solen idag ;)

 

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sötis Zigge! :D

Ja eller hur!? Men man hade ju inte direkt väntat sig att få ett sånt viktigt mejl där heller. Vi får hoppas på nya chanser ;)

2012-04-04 @ 22:10:30
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0