Ilska!

- Först jag ska jag uttrycka min ILKSA till en sak! En uppgift! Tycker att det är f-jävligt att man inte kan få den hjälp man behöver i ett forum som är till för att få hjälp i. Förlåt mig för att jag inte är någon expert eller geni på alla saker.. Men en sak - jag har faktiskt FÖRSÖKT mer än vad man kan ana.. jag skriver inte inlägg i forumet för att jag tycker det är kul eller för att jag är lat utan för att jag BEHÖVER hjälp med en uppgift!

Och jag ska vara ärlig, känner mig faktiskt lite illa behandlad.


Men jag ska också uttrycka min SORG då jag fick ett besked i morse som jag verkligen inte behövde just nu, idag! Jag är ledsen samtidigt som jag är förbannad på situationen..

Det kommer bli bättre, tur att det inte var något mer allvarligt! Men det är dags för vissa att inse vad som är bäst för den andra och inte bara tänka på sig själv!

Men självklart ska jag uttrycka min LYCKA när vi idag tog med Zigge till VET. igen eftersom att han varken ätit eller druckit ordentligt de senaste 3 dagarna och vi började bli väldigt oroliga då han blev tunnare och tunnare.. han fick lavemang och efter det drack han och åt lite foder åkte hem med ett puckeldropp på honom och han mår ju märkbart bättre och dricker och äter själv.. Så den stenen från magen, axlarna försvann så nu är det bara att hoppas att det håller i sig och att han blir bättre för varje dag! :) Min lilla bebis!


Nej, nu vill jag bara få den där uppgiften ur vägen så jag kan koncentrera mig på HELT andra saker än att behöva leta efter svar på Google.se som tar enormt mycket tid och energi ifrån mig!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0