Vilken jävla skitdag.

Hej på er!
 
idag känner jag bara för att SKRIKA, skrika till lungorna spricker och jag blir helt röd i ansiktet. Jag måste verkligen ha vaknat upp på fel sida av det gröna gräset och hamnat på det torra sönderbrända och gula gräset. Är INTE på humör, fast jag borde vara det.. Det är ju sol ute, vackert vitt på alla träden sisådär 18 minusgrader.. Men, men men men.. Jag har en hund som inte vill eller ska vara ute speciellt länge eftersom att det är alldeles för tok för kallt för den lille krabaten.. Jag vill inte riskera att han får både sprickor och köldskador på tassarna. Han darrar även som ett litet asplöv och något täcke vill han ju knappast ha! Får tvinga på honom skiten.. Och det resulterar ju att det endast blir kortare promenader, när jag egentligen vill gå på långpromenad.. men då tänker ni säkert varför jag inte går själv på en långpromenad.. FÖR att det är så tråkigt utan sällskap :)
 
Inte nog med det.. Fick tillbaka på en uppgift. Att få tillbaka på en uppgift är ju nästan som ett slag i ansiktet, det är väldigt jobbigt för mig eftersom att jag lägger ner ganska så mycket tid på min skolarbeten och verkligen försöker se till att det ska bli rätt. Men ibland tror jag att jag är så fruktansvärt FÖR ivrig och bara gör allt för fort ocg glömmer många viktiga delar som ska vara med. Så egentligen får jag ju skylla mig själv, och tack vare detta kom jag även på ett till "mål" som jag ska lägga ner i min "MålBurk2013" -Inte vara för jävla ivrig på saker och ting och bli mycket mer nogrannare!
 
 
 
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0