Sunday Times and a New Jacket!

Hejsan på er!
 
Då var det söndag helt plötsligt och helgen är förbi igen. Detta betyder också EN vecka kvar till skoldags och jag tar flyget upp till Evelina och lägenheten! Känns både kul men också lite jobbigt eftersom att träffen ska vara i en vecka men det ska nog gå bra! Som tur är så har vi varandra och förhoppningsvis går dagarna väldigt fort, men jag kommer nog sakna min lilla familj ganska mycket! :)
 
Så, vad har jag gjort denna helg? Igår så var jag på dop i Sköndals kyrka för en liten flicka. Det var fint och väldigt trevligt sen begav jag och familjen oss vidare till Morfar som bor i närheten och hälsade på honom en liten stund då han ska in på operation igen.
 
Idag var sambon ÄNTLIGEN ledig, så vi tog bilen till Barkarby handelsplats och shoppade lite! Jag köpte mig en höstjacka som kommer vara väl till användning + att den är vattentät vilket är bra när man ska ut med hunden samt att jag köpte ett par boots och ett USB-minne :)
 
Såhär ser min nya jacka ut! Den är verkligen superskön och den kommer vara perfekt att ha med sig till Ö-vik! Förhoppningsvis är den inte för varm och inte heller för kall dock så kostade den lite, men det är ju en investering då jag kommer kunna ha den i ett par år framöver om jag inte går upp 10 kilo i vikt ;)! Bootsen kommer jag visa i ett senare inlägg, men de är också riktigt snygga + att de är fodrade! :)
 
Sen har jag kommit igång med mitt måleriprojekt 3 som är 2 tavlor men det får ni också se bilder på senare! :)
 
Ska strax börja laga mat och idag är det skinkstek, potatisgratäng och majskolvar som står på matsedeln!
 
Hoppas ni får en underbar söndag, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0