Söndagsfika.

Idag har man varit hos älskade farmor och ätit räkmacka. Hjälpte henne även med diverse saker som behöves göras.. tog även på mig uppdraget att göra en stor telefonlista med viktiga nummer som hon kan tänkas behöva, då hon även ser väldigt dåligt! Nu står nummren bara på ett gamalt brevpapper som hänger ovanför telefonen!

Så det är mitt nästa projekt!:)
 
Sitter just nu och försöker komma ikapp med uppgifterna, men jag stör mig fortfarande så mycket på att jag inte riktigt får till en uppgift. Det komiska är att jag räknat på den på olika sätt och fått olika svar.. Så nu vet jag inte riktigt vilken som kan vara rätt eller fel. Men äh, det får bli som det blir helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0