Cleaningtime.

Idag har jag verkligen tagit mig i kragen och sett till att göra saker, iförsig så gjorde jag det igår också trotts att jag är förkyld eller "sylder" som jag sa när jag var liten och snorar som en jag vet inte vad så skulle jag städa hela lägenheten och plocka ner lådor från vinden för att lägga ner lådornas innehåll i plastbackar med lock på.
 
- och det ska jag säga er är en superbra investering för att hålla sakerna både hela och förvarade på ett och samma ställe. Innan låg de i en sunkig kartong och vissa saker tål ju inte att ligga på vinden i både värme, kyla och fukt eftersom att det blir förstört! Så KÖP plastbackar med lock så håller sakerna mycket längre + att det är lättare att flytta sen! :)
 
Inte nog med det så tog jag och R. tag i vindsförrådet och plockade i ordning och gjorde plats, för innan kunde man knappt komma in där eftersom att det låg kartonger precis överallt så det känns riktigt skönt att man har fått det gjort också!
Innan:
Efter = Ordning och reda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0