Är du bitter så..

Hej,
 
Godmorgon eller vänta, min morgon var inte speciellt god! Vaknade av att min älskade hund väckte mig vid 07.30 med att hoppa på sängen och gnälla. Och jag förstod förstås att han var kissnödig och behövde gå ut! MEN  han brukar ju annars klara sig till 08.30 men inte idag! Så det var ju bara att gå upp och ta ut honom! Så en glad och nöjd hund fick en sur, irriterad och trött matte imorse. Dessutom ligger han inte på plussidan idag då han knappt vill lyssna på vad man säger och han ska vara på en hela tiden.. Så jag börjar tro att han börjat komma in i någon hormonfas!

 
Men jag älskar denna vovve grymt mycket ändå!
 
Det är så man säger det! Är du bitter så skaffa twitter!

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt hund :) Haha, så söta öron den har :3

Svar: Haha ja tack! Som små fladdermus öron :) Du har jättefina bilder i din blogg :)
colorbox.blogg.se

2012-09-07 @ 20:57:32
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0